PayPal-fout: dingen lijken op dit moment niet te werken. Probeer het later opnieuw.

Als u een handelaar bent die PayPal gebruikt om betalingen te innen voor goederen of services die u op uw website verkoopt, krijgt u op een bepaald moment zeker een foutmelding. Hoewel sommige fouten van PayPal duidelijk zijn, zijn andere, zoals ‘Dingen lijken nu niet te werken’, dat niet. Probeer het later nog een keer’ is een verwarrende zin die verschillende handelaren heeft verbijsterd, wat tot een doodlopende weg heeft geleid. In dit artikel bekijken we wat dat specifieke PayPal-probleem veroorzaakt en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

1) De fout wordt veroorzaakt door uw PayPal-instellingen

Dit probleem kan voor bepaalde handelaren worden opgelost door hun PayPal-instellingen aan te passen. Dit is een vrij eenvoudige remedie die zelfs mensen zonder ontwikkelingsvaardigheden kunnen oplossen.

  • Log in op uw PayPal-account en klik op het ‘Cog’-pictogram.
  • Klik vanuit het tandwielpictogram op ‘Verkoophulpmiddelen’.
  • Klik op de knop ‘Bijwerken’ naast ‘Website-voorkeuren’.
  • Scrol omlaag naar het gedeelte met de titel ‘Versleutelde websitebetalingen’.
  • Zorg ervoor dat de optie ‘Uit’ is aangevinkt.
  • Keer terug naar ‘Terug naar profiel’.
  • Probeer opnieuw op een ‘Koop nu’-knop op uw website te klikken. Kijk of u nog steeds de foutmelding krijgt. Vaker wel dan niet, zal deze stap de fout oplossen.

2) U heeft uw PayPal-gegevens onjuist ingevoerd in het instellingenmenu van een plug-in

Als u een PayPal-plug-in op uw website gebruikt, vooral als het een WordPress-site is, kan dit probleem worden veroorzaakt door onjuiste informatie in het instellingenmenu van de plug-in. PayPal-e-mailadressen en identiteitstokens moeten correct worden ingevoerd. Als u bijvoorbeeld uw PayPal-e-mailadres onjuist invoert in het PayPal-e-mailadresveld van een plug-in zoals WooCommerce, kan het klikken op een ‘Koop nu’-knop resulteren in het volgende foutbericht:

“Het spijt ons dat de zaken op dit moment niet lijken te werken. Probeer het later opnieuw. “Kom later terug.”

Controleer uw betalingsgegevens te allen tijde. Als het probleem zich blijft voordoen, gaat u terug naar stap 1), 3) en 4).

3) Conflicterende plug-ins

Hoewel veel plug-ins voor WordPress-integratie compatibel zijn met PayPal, werken de plug-ins die dat niet zijn mogelijk niet met het huidige PayPal. De waarschuwing die u krijgt, is meestal een mislukte verificatiecontrole die wordt geproduceerd door een geïnstalleerde plug-in. Het identieke foutbericht kan worden weergegeven als de plug-in die is geïnstalleerd om PayPal-klantbetalingen te accepteren een van de volgende zaken lijkt toe te staan:

  • Alleen cijfers en decimalen zijn toegestaan in het bedragveld. Dit is vooral belangrijk als u klanten het bedrag laat specificeren, bijvoorbeeld via een contributieknop. In het bedragveld mag nooit een symbool worden gebruikt.
  • Alleen ‘2’ letters zijn toegestaan in de landcode. Om aan de PayPal-vereisten te voldoen, had de ontwikkelaar de plug-in op deze manier moeten ontwikkelen.

Als u de volgende fout ziet:

“Het spijt ons dat de zaken op dit moment niet lijken te werken. Probeer het later opnieuw.”

en je hebt stap 1 en 2 van de betalingsplug-in die je gebruikt hebt uitgevoerd, neem dan contact op met de ontwikkelaar van de betalingsplug-in die je gebruikt. Als er een fout in de code zit, moet de ontwikkelaar deze kunnen corrigeren om de foutmelding op te lossen. Zorg ervoor dat u de meest recente versie van de plug-in hebt geïnstalleerd voordat u contact opneemt met het ondersteuningsteam voor plug-ins.

4) Uw PayPal-rekening is niet correct ingesteld

Ten slotte, als uw PayPal-account niet correct is ingesteld, kan deze fout optreden. Als uw klanten deze foutmelding zien, is uw PayPal-account mogelijk vergrendeld. Als je de volgende foutmelding krijgt, zorg er dan voor dat er geen meldingen in je PayPal-rekening staan:

Het spijt ons dat dingen momenteel niet lijken te werken. Probeer het later opnieuw.”

Als je meldingen in behandeling hebt, volg je de stappen om je account te voltooien of te verifiëren.

5) U heeft geen zakelijke PayPal-rekening

Wanneer een handelaar een persoonlijke PayPal-rekening probeert te gebruiken in plaats van een zakelijke PayPal-rekening, verschijnt deze foutmelding. U kunt gratis upgraden naar een zakelijk account als u een persoonlijk account heeft.

Als u niet kunt achterhalen waarom u de PayPal-foutmelding op uw website krijgt, gaat u naar PayPal’s website-PayPal Nummer Nederland voor meer informatie of neemt u rechtstreeks contact met hen op.

Lees hier meer berichten: https://sites.google.com/view/techpersoon807/blog/hoe-kan-ik-mijn-facebook-pagina-priv%C3%A9-maken

Published by AangieAngie

Ik ben Angela Angie, mijn bedrijf biedt technische ondersteuning aan klanten die problemen hebben met hun laptop en computer (hardware en software), printer enz. https://klantenservicenederland.co/hotmail/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started