Hoe oplossen het Amazon Pay / Google Pay / BHIM-app UPI sms-verificatieprobleem

Ik ga je door enkele eenvoudige methoden voor probleemoplossing leiden om het Amazon Pay UPI sms-verificatieprobleem op te lossen. Google Pay is een populaire UPI-serviceprovider en Amazon is onlangs begonnen met het accepteren van UPI-betalingen.

Amazon UPI sms-verificatie mislukt

Bij mij is de UPI sms-verificatie meerdere keren mislukt. Bovendien worden de kosten voor het verzenden van een sms van elke poging afgetrokken.

Volg de onderstaande instructies om uw Amazon UPI sms-verificatieprobleem op te lossen.

Fix Amazon Pay UPI sms-verificatie

Mobiel sim-saldo

Ja, voor sms-verificatie gelden de sms-kosten. Controleer uw saldo nogmaals voordat u doorgaat met de verificatie. De gemiddelde kosten van een sms zijn Rs. 1.50.

Amazon App-machtigingen

  • Ga naar mobiele instellingen
  • Tik op Apps en meldingen
  • Klik op de Amazon-app
  • Controleer of alle machtigingen zijn ingeschakeld
  • Indien niet ingeschakeld, geef alle rechten

Amazon-app-update

Zorg er ook voor dat je Amazon-app up-to-date is in de Play Store. Het is van cruciaal belang om de app te upgraden naar de meest recente versie.

Schakel Instant SMS-berichten ontvangen uit (Oppo & Realme)

  • Ga naar mobiele instellingen
  • Tabsystemen Apps
  • Selecteer in Systeem-apps de “Berichten”
  • Deselecteer de onderstaande twee opties

VOLTE uitschakelen

Wanneer de sms is opgeladen, verschijnen sommige apparaten die berichten ontvangen. De verificatie zal op dat moment mislukken.

  • Ga naar instellingen voor mobiel netwerk
  • Schakel de VOLTE-optie uit
  • Probeer het verificatieproces

Bellen via wifi uitschakelen

  • Ga naar instellingen voor mobiel netwerk
  • Schakel de optie voor bellen via wifi uit
  • Probeer het verificatieproces

Overschakelen naar 3G/2G-netwerk

Probeer het netwerk over te schakelen naar 3G en voer de verificatie uit.

Voltooi uw Amazon Pay UPI-verificatie door deze stappen voor probleemoplossing te volgen. Als het probleem aanhoudt, kunt u uw zorgen delen met een Amazon-expert via Amazon Nummer.

Lees ook deze blog:

https://www.klusster.com/portfolios/robertwesle/contents/244020?code=d12d202b-4df8-4d99-8b26-77dfcfd3a6c2

Published by AangieAngie

Ik ben Angela Angie, mijn bedrijf biedt technische ondersteuning aan klanten die problemen hebben met hun laptop en computer (hardware en software), printer enz. https://klantenservicenederland.co/hotmail/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started